Tytuł pozycji:
Building customer relationships by using influencer marketing
The theme of this thesis is to analyze building customer relationships by using influencer marketing. The whole work consists of three chapters. The aim of this thesis is to find out how influencer marketing helps companies reach their customers. The first chapter explains what internet marketing is, what the differences between internet marketing and traditional marketing are and what tools are used to implement it. The second chapter is about influencers, influencer marketing and the tools used to implement it. The third chapter includes an original analysis in the form of an anonymous questionnaire. The purpose of the questionnaire is to make clear whether influencer marketing makes it easier to reach customers.
Tematyką niniejszej pracy jest dokonanie analizy budowania relacji z klientami z wykorzystaniem influencer marketingu. Celem jest wyznaczyć, w jaki sposób influencer marketing ułatwia firmom dotarcie do klientów. Praca składa się z trzech rozdziałów. Rozdział pierwszy określa czym jest marketing internetowy, czym się różni od tradycyjnego marketingu i jakie narzędzia są wykorzystywane przy jego wdrażaniu. Drugi rozdział dotyczy kwestii influencerów, influencer marketingu i z jakich narzędzi się korzysta przy jego wdrażaniu. Trzeci rozdział składa się z badania własnego w formie anonimowej ankiety. Badanie ma na celu odpowiedzieć na pytanie, czy influencer marketing ułatwia dotarcie do klientów.