Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Crisis management in social media and its impact on the companys image on the example of Shein

Tytuł:
Crisis management in social media and its impact on the companys image on the example of Shein
Zarządzanie kryzysem w social mediach i jego wpływ na wizerunek firmy na przykładzie firmy Shein
Autorzy:
Misiaszek, Ewa
Słowa kluczowe:
crisis, crisis management, crisis situation, social media, virtual brand community.
kryzys, social media, sytuacja kryzysowa, wirtualna społeczność marki, zarządzanie kryzysem.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca „Zarządzanie kryzysem w social mediach i jego wpływ na wizerunek firmy na przykładzie firmy Shein” porusza tematykę tego, jaką rolę pełnią media społecznościowe w zarządzaniu kryzysowym firmy. Przyjęto niniejszą hipotezę badawczą, że dzięki efektywnej działalności w mediach społecznościowych Shein radzi sobie z kryzysem wizerunkowym w stopniu bardzo dobrym. Problemem badawczym jest pytanie, czy Shein radzi sobie z kryzysem wizerunkowym dzięki efektywnej działalności na social mediach. Celem pracy była analiza działań firmy Shein w social mediach, z jakimi głównymi problemami się ona zmierza oraz w jaki sposób radzi sobie poprzez zarządzanie kryzysowe. Praca została napisana w oparciu o literaturę naukową, wliczając w nią książki oraz artykuły naukowe, a także informacje dostępne w Internecie na specjalistycznych stronach. Badanie przeprowadzono w postaci studium przypadku, którego badania raportów i statystyk wykazały, że Shein radzi sobie z kryzysem wizerunkowym w stopniu bardzo dobrym.

The research "Crisis management in social media and its impact on the company's image on the example of Shein" deals with the topic of the role of social media in the company's crisis management. According to the latest scientific hypothesis, Shein copes with the financial crisis in a very positive way because to his effective work in social media. The research problem is the question of whether Shein copes with the image crisis thanks to effective activity on social media. The aim of the research was to analyze the activities of the Shein company in social media, what are its main problems and how it deals with crisis management. The thesis was written on the basis of scientific literature, including books and scientific articles, as well as information available on the Internet on specialized websites. The study was conducted in the form of a case study. The study of reports and statistics showed that Shein copes with the image crisis to a very good degree.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies