Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analysis of product placement strategy using the example of the James Bond film series

Tytuł:
Analysis of product placement strategy using the example of the James Bond film series
Analiza strategii product placementu na przykładzie serii filmów James Bond
Autorzy:
Malec, Stanisław
Słowa kluczowe:
film - narzędzie promocji - product placement - skuteczność - strategia marketingowa
movie - promotion instrument - product placement - effectiveness - marketing strategy
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The study aims to discuss the effectiveness of product placement as a promotion instrument and the results of its application in movies. The Research hypothesis provides that product placement is an effective marketing tool in movies, it guarantees publicity and an increase in sales as well.The work consists of three chapters. The first chapter presents the definitions of marketing, management, and promotion strategies. In the second chapter, the theory of product placement and promotion in movies are described. The third chapter deals with the methodology of scientific research and shows the results of a conducted poll.The thesis is based on the literature on the topics of marketing, management, and product placement, including English language literature. A diagnostic survey was used as a research method and the poll as a technique. In the end, to find the answers to this study a questionnaire served as a research tool.

Celem niniejszej pracy jest przeprowadzenie badania, aby sprawdzić, czy product placement jest skutecznym narzędziem promocji i jakie są efekty jego stosowania zgodnie z tematem pracy: „analiza strategii product placementu na przykładzie serii filmów James Bond”. Za hipotezę badawczą w niniejszej pracy przyjęto: Product placement jest skutecznym narzędziem promocji w filmach, gwarantuje rozgłos, poprawę wizerunku oraz wzrosty sprzedaży produktu.Całość pracy składa się z trzech rozdziałów. Część pierwsza przedstawia spojrzenie literatury na marketing. Rozdział drugi dotyczy lokowania produktu i przedstawia przegląd literatury. Rozdział trzeci opisuje metodologię oraz główne badanie niniejszej pracy.Do napisania pracy wykorzystano literaturę zawartą głównie w źródłach internetowych, między innymi: książki, artykuły, czasopisma, badania.Metodą badawczą wykorzystaną na potrzeby pracy był sondaż diagnostyczny, techniką, której użyto była ankieta, a za narzędzie pracy posłużył kwestionariusz ankiety.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies