Tytuł pozycji:
Zaufanie jako psychologiczna podstawa wpływu silnej marki osobistej na sukces przedsiębiorcy
The subject of the diploma thesis focuses on the issue of trust in the entrepreneur's personal brand. The author tries to empirically confirm the theoretical conclusions of the authors of the literature. The research hypothesis is that trust is one of the key factors in the success of an enterprise. The research is conducted using the case study method and is based on the history of Mr. Michał Szafrański’s business. The research chapter was preceded by a theoretical part that compiles various definitions and approaches to key aspects of the issue.
Tematyka pracy dyplomowej koncentruje się na problematyce zaufania do marki osobistej przedsiębiorcy. Autor stara się w empiryczny sposób potwierdzić teoretyczne wnioski autorów literatury. Hipotezą badawczą jest stwierdzenie, iż zaufanie jest jednym z kluczowych czynników sukcesu działalności firmy. Badanie prowadzone jest metodą studium przypadku oraz opiera się na historii działalności pana Michała Szafrańskiego. Rozdział badawczy poprzedzony został częścią teoretyczną, która zestawia różne definicje i podejścia do kluczowych aspektów problematyki.