Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Introduction of Formative Assessment Classroom Techniques (FACTs) to school chemistry teaching : teachers’ attitudes, beliefs, and experiences

Tytuł:
Introduction of Formative Assessment Classroom Techniques (FACTs) to school chemistry teaching : teachers’ attitudes, beliefs, and experiences
Autorzy:
Bernard, Paweł
Babinčáková, Mária
Ganajová, Mária
Data publikacji:
2023
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
00219584
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowa
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode.pl
Linki:
https://pubs.acs.org/doi/epdf/10.1021/acs.jchemed.3c00591  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies