Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

POTENCJAŁ I ZASTOSOWANIE APLIKACJI TIKTOK W NOWYM MARKETINGU ELEKTRONICZNYM

Tytuł:
POTENCJAŁ I ZASTOSOWANIE APLIKACJI TIKTOK W NOWYM MARKETINGU ELEKTRONICZNYM
POTENTIAL AND APPLICATION OF TIKTOK APPLICATION IN NEW ELECTRONIC MARKETING
Autorzy:
Kwiecień, Mikołaj
Słowa kluczowe:
aplikacje mobilne – marketing – social media – TikTok
mobile applications – marketing – social media – TikTok
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In a rapidly changing world, social media plays a big role. They are used by billions of people on every inhabited continent. The platform that is growing the fastest is TikTok. Despite this, it seems that the topic of using this application as a marketing tool is not well researched. The purpose of this work is primarily to describe the possibilities of TikTok in this matter, to learn the potential to use the platform for marketing purposes. In addition, setting guidelines for the use of applications by enterprises. This work consists of two theoretical chapters and two research chapters. The first chapter summarizes the current state of knowledge about marketing in social media, TikTok and similar applications. The second chapter focuses on the practical use of TikTok by analyzing tools for marketing inside the application, as well as the most popular accounts of brands and companies in Poland and in the world. The third chapter contains information on the research methodology: the purpose and subject of the research, research questions, the research method used and the research tool. The fourth chapter presents the results of the research, the conclusions drawn from them and recommendations for entrepreneurs.

W szybko zmieniającym się świecie social media odgrywają dużą rolę. Korzystają z nich miliardy ludzi na każdym zamieszkałym kontynencie. Platformą, która rozwija się najszybciej jest TikTok. Mimo to, zdaje się, że temat wykorzystania tej aplikacji, jako narzędzia marketingowego nie jest dobrze zbadany. Celem tej pracy jest przede wszystkim opisanie możliwości TikTok w tej materii, poznanie potencjału do zastosowania platformy w celach marketingowych. Ponadto, określenie wytycznych korzystania z aplikacji przez przedsiębiorstwa. Praca ta składa się z dwóch rozdziałów teoretycznych i dwóch rozdziałów badawczych. W rozdziale pierwszym zebrany jest stan obecnej wiedzy na temat marketingu w social mediach, TikTok i podobnych aplikacji. Drugi rozdział skupia się na praktycznym zastosowaniu TikTok analizując narzędzia dla marketingu wewnątrz aplikacji, a także najpopularniejsze konta marek i firm w Polsce i na świecie. Trzeci rozdział zawiera informacje na temat metodologii badań: cel i przedmiot badań, pytania badawcze, zastosowaną metodę badawczą i narzędzie badawcze. W rozdziale czwartym przedstawiono wyniki badań, wysnute z nich wnioski i rekomendacje dla przedsiębiorców.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies