Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Shells image creation among employees. CSR as a PR strategy.

Tytuł:
Shells image creation among employees. CSR as a PR strategy.
Kształtowanie wizerunku lustrzanego przez firmę Shell. CSR jako strategia PR-owa
Autorzy:
Mamoń, Dominika
Słowa kluczowe:
mirror image, image management, corporate social responsibility, eco-marketing, greenwashing, onboarding
wizerunek lustrzany, zarządzanie wizerunkiem, społeczna odpowiedzialność biznesu, ekomarketing, greenwashing, onboarding
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszej pracy dyplomowej zatytułowanej Kształtowanie wizerunku lustrzanego przez firmę Shell. CSR jako strategia PR-owa jest omówienie jaki wpływ na pracowników mają szkolenia i proces onboardingowy oparty na zielonym marketingu. Postawiona została hipoteza jakoby proces onboardingowy w firmie Shell oraz wizerunek lustrzany oparty na zielonym marketingu kreowany przez tą korporację miał wpływ na pracowników i postrzeganie firmy jako ekologicznej, jednocześnie będąc zabiegiem jedynie PR-owym. Celem pracy jest określenie i zrozumienie wizerunku lustrzanego oraz strategii PR-owej firmy Shell polegającej na kreowaniu zielonego, ekologicznego oblicza w oczach pracowników, a także sformułowany został problem badawczy jakim jest odkrycie zależności między procesem onboardingowym w firmie Shell i podejmowanych działaniach w kreowaniu wizerunku lustrzanego a tym, jaki wizerunek udało się wykreować firmie w oczach pracownika. Metoda badawcza zastosowana w tej pracy to ankieta wysyłana drogą elektroniczną oraz wywiad. Wybierane były przypadkowe osoby będące pracownikami firmy Shell w Krakowie i to im wysyłana była ankieta. Wyniki badań pokazały, że w świadomości pracowników budowany jest zielony wizerunek korporacji od pierwszych dni pracy w tej firmie i ma to wpływ na postrzeganie firmy przez tę grupę interesariuszy.

The purpose of this thesis titled Shell's Mirror Image Formation. CSR as a PR strategy is to discuss what impact training and the onboarding process based on green marketing have on employees. It is hypothesized that Shell's onboarding process and the mirror image based on green marketing created by this corporation has an impact on employees and the perception of the company as green, while at the same time being only a PR effort. The purpose of this paper is to identify and understand the mirror image and the PR strategy of Shell to create a green, green face in the eyes of employees, and the research problem formulated is to discover the relationship between the onboarding process at Shell and the actions taken in creating the mirror image and what image the company managed to create in the eyes of the employee. The research method used in this work was an email survey and an interview. Random people who were employees of Shell in Krakow were selected and it was to them that the questionnaire was sent. The results of the research showed that a green image of the corporation is being built in the minds of the employees from their first days at this company, and this has an impact on the perception of the company by this group of stakeholders.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies