Tytuł pozycji:
Zarządzanie wizerunkiem organizacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Analiza strategii wizerunkowych marki Rossmann w Polsce
- Tytuł:
-
Zarządzanie wizerunkiem organizacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Analiza strategii wizerunkowych marki Rossmann w Polsce
Management of the organisation image with the use of social media. Analysis of image strategies of Rossmann brand in Poland
- Autorzy:
-
Chojowska, Berenika
- Słowa kluczowe:
-
FACEBOOK, IMAGE STRATEGIES, INSTAGRAM, INTERNAL IMAGE, NEW MEDIA, ROSSMANN POLSKA, SOCIAL MEDIA, TIKTOK
FACEBOOK, INSTAGRAM, MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, NOWE MEDIA, ROSSMANN POLSKA, STRATEGIE WIZERUNKOWE, TIKTOK, WIZERUNEK WEWNĘTRZNY
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The following thesis concerns the analysis of Rossmann brand image strategies in Poland. It presents research on the internal image communicated by Rossmann Polska through the most popular social media in Poland in 2022. The research presents a quantitative analysis of content published using Facebook, Instagram and TikTok in 2022. The research allowed to present the characteristics of image strategies conducted using each of the social media studied, an indication of the similarity of reserved and neutral content published on Instagram and Facebook and an indication of the humorous direction of the image creation of the Rossmann brand on TikTok.
Niniejsza praca dotyczy analizy strategii wizerunkowych marki Rossmann w Polsce. Przedstawione w niej zostały badania dotyczące wizerunku wewnętrznego komunikowanego przez Rossmann Polska za pośrednictwem najpopularniejszych w 2022 roku mediów społecznościowych w Polsce. Badania przedstawiają ilościową analizę treści publikowanych za pomocą Facebooka, Instagrama oraz TikToka w 2022 roku. Badania pozwoliły na przedstawienie charakterystyki strategii wizerunkowych prowadzonych za pomocą każdego z badanych mediów społecznościowych, wskazanie podobieństwa zachowawczych i neutralnych treści publikowanych na Instagramie oraz Facebooku oraz na zidentyfikowanie humorystycznego kierunku stylu tworzenia kreacji wizerunku marki Rossmanna na TikToku.