Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Impact of Coca-cola advertising on consumer behavior

Tytuł:
Impact of Coca-cola advertising on consumer behavior
Wpływ reklamy Coca-cola na zachowania konsumenckie
Autorzy:
Kurecka, Wiktoria
Słowa kluczowe:
reklama, Coca-Cola, kampania, marka, konsumenci
advertising, Coca-Cola, campaign, brand, consument
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca wskazuje jak dobrze poprowadzona kampania reklamowa pozwala na zwiększenie świadomości marki wśród potencjalnych odbiorców. W moim opracowaniu celem było zwrócenie uwagi na przedstawienie odbioru przekazów reklamowych marki Coca-Cola przez konsumentów. W rozdziale pierwszym zostało scharakteryzowane pojęcie reklamy oraz jej rodzaje i funkcje. W rozdziale drugim zostały opisane aspekty psychologiczne reklamy wpływające na zachowania konsumentów. Natomiast ostatni rozdział pracy został poświęcony analizie prowadzonych badań własnych.

My thesis shows how a well-conducted advertising campaign allows to increase brand awareness among potential consumers. In my study, the goal was to pay attention to the reception of advertising messages of the Coca-Cola brand by consumers. In the first chapter, I've characterized the concept of advertising with its types and functions. In the second chapter, I've described the psychological aspects of advertising affecting consumer behavior. The last chapter of the work was devoted to the analysis of the conducted own research.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies