Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola neuromarketingu w procesie kreowania decyzji zakupowych konsumentów.

Tytuł:
Rola neuromarketingu w procesie kreowania decyzji zakupowych konsumentów.
The role of neuromarketing in shaping consumer purchase decisions.
Autorzy:
Skrzyniarz, Kamila
Słowa kluczowe:
KONSUMENT — MARKETING — NEUROMARKETING — ZAKUPY
CONSUMER — MARKETING — NEUROMARKETING — PURCHASES
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedmiotem niniejszej pracy magisterskiej jest badanie roli neuromarketingu w procesie kreowania decyzji zakupowych konsumentów. Analizowane są różne rodzaje badań neuromarketingowych oraz ich skuteczność. Główną tezą pracy jest twierdzenie, że neuromarketing ma znaczący wpływ na decyzje zakupowe, a zrozumienie reakcji mózgu ludzkiego na bodźce marketingowe poprawia skuteczność tworzonych kampanii reklamowych. W analizie wykorzystano różnorodne źródła literaturowe oraz obserwacje wyników badań z uwzględnieniem danych liczbowych. Praca wskazuje znaczenie neuromarketingu jako narzędzia stosowanego do lepszego zrozumienia zachowań klientów oraz wykorzystywania tych informacji w praktyce. Wnioski mają istotne znaczenie dla marketingowców i kładą nacisk na konieczność zawarcia aspektów neorumarketingowych w przyszłych strategiach branży marketingowej.

The subject of this master's thesis is the examination of the role of neuromarketing in the process of shaping consumer purchase decisions. Various types of neuromarketing studies and their effectiveness are analyzed. The main thesis of the work is the assertion that neuromarketing has a significant impact on purchase decisions and understanding the human brain's reactions to marketing stimuli improves the effectiveness of created advertising campaigns. The analysis draws on diverse literature sources and observations of research results, including numerical data. The thesis emphasizes the importance of neuromarketing as a tool used to better understand customer behavior and utilize this information in practice. The conclusions have significant implications for marketers and stress the need to incorporate neuromarketing aspects into future marketing industry strategies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies