Tytuł pozycji:
Transformacja cyfrowa w firmach B2B: studium przypadku strategii marketingowych tureckich firm
The aim of the study is to investigate the impact of digital marketing on sustainability practices among B2B companies in Turkey. The author attempted to measure the impact of digital communication and technological adoption on environmental, economic, and social sustainability. The main problem statement created in parallel with the research purpose is as follows: “Do digital marketing activities in B2B businesses affect corporate sustainability?” In accordance with the results, there is a statistically significant relationship between digital communication and technological adoption on environmental, economic, and social sustainability.
Celem głównym pracy było zbadanie wpływu marketingu cyfrowego na praktyki zrównoważonego rozwoju wśród firm B2B w Turcji. Autor podjął próbę zmierzenia wpływu komunikacji cyfrowej i przyjęcia technologii na zrównoważony rozwój środowiskowy, ekonomiczny i społeczny. Główne sformułowanie problemu powstałe równolegle z celem badawczym brzmi: „Czy działania marketingu cyfrowego w firmach B2B wpływają na zrównoważony rozwój firmy?” Zgodnie z wynikami, istnieje statystycznie istotny związek między komunikacją cyfrową a przyjęciem technologii w zakresie zrównoważonego rozwoju środowiskowego, gospodarczego i społecznego.