Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

BUDOWANIE MARKI PRACODAWCY NA PRZYKŁADZIE FIRMY MC DONALD’S

Tytuł:
BUDOWANIE MARKI PRACODAWCY NA PRZYKŁADZIE FIRMY MC DONALD’S
BUILDING EMPLOYER BRAND BASED ON MC DONALDS CORPORATION.
Autorzy:
Gancarczyk-Hrynczyszyn, Ewelina
Słowa kluczowe:
employer branding – employer – employee – hiring – labor market
employer branding – pracodawca – pracownik – zatrudnianie – rynek pracy
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca prezentuje zagadnienia związane z employer brandingiem. Omówiono historię ewolucji tego pojęcia, wzrost jego znaczenia w ciągu ostatnich lat. W dalszej części teoretycznej przytoczono różne definicje tego słowa oraz przedstawiono cele budowania wizerunku pracodawcy jakie zostały wyznaczone temu działaniu przez badaczy. Scharakteryzowano funkcje i narzędzia employer brandingu ze szczególnym podkreśleniem rekrutacji mającej bardzo duży wpływ na budowanie pozytywnego bądź negatywnego wizerunku pracodawcy. Poruszono także tematykę związaną z koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu rozumianej w kontekście czynnika podwyższającego atrakcyjność pracodawcy na rynku pracy. Trzecia część pracy dotyczy firmy McDonald’s. Wypunktowano cele badawcze pracy, a więc zbadanie opinii pracowników na temat wizerunku pracodawcy jakim jest firma McDonald’s, analiza rzeczywistych warunków pracy w odniesieniu do kreowanych przez pracodwcę, określenie wymagań zatrudnionych względem pracodawcy, analiza wpływu środków masowego przekazu na doświadczenia kandydatów oraz krótkie przeanalizowanie rzeczywistej odpowiedzialności społecznej firmy McDonald’s w odniesieniu do kreowanej w mediach. W części badawczej dokonano analizy pod kątem budowania wizerunku pracodawcy jakim jest firma Mc’Donald’s. Ponadto zbadano opinie pracowników co do pracy w tejże firmie.

Master thesis presents topics related to employer branding. History and evolution of such term has been discussed as well as its growth in recent years. Further, in theoretical part various definitions of that term has been provided and targets for creating employer image which has been set by researchers - presented. Functions and tools for employer branding has been characterized with special consideration of recruitment process which has major influence on positive or negative employer image. Topics connected with social responsibility for business were also discussed in reference for it being a factor increasing employer attractiveness. Third part is related McDonald’s corporation itself. Targets of this thesis has been pointed out, research of employees opinions about their employer, analysis of real work conditions in relation to the ones created by employer, establishing requirements for employer coming from employees, analysis of mass media influence on candidates experience and finally short analysis of McDonald’s real social responsibility in opposition to media created one. In research part of the thesis, analysis of McDonald’s employer brand creation has been performed. Opinions about work itself has been collected and analysed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies