Tytuł pozycji:
Information activity of cycling popularisers on the example of selected Youtube channels
Praca składa się z trzech rozdziałów. W pierwszym rozdziale wyjaśniane są definicje podstawowych pojęć oraz krótkie omówienie dorobku naukowego związanego z tematem pracy. Drugi rozdział przedstawia wybrane kanały, które posłużyły za przykłady oraz ich zwięzły opis i statystyki. W podrozdziałach scharakteryzowana została działalność informacyjna każdego kanału oraz zmiany, jakie zaszły w przedstawianiu informacji w filmach na przestrzeni czasu. Wybrane kanały zostały porównane, aby znaleźć w nich również elementy wspólne, dla wszystkich twórców. W ostatnim, trzecim rozdział staram się powiązać działalność oraz popularność wybranych kanałów z faktycznym zainteresowaniem ludzi tematyką kolarstwa w oparciu o dostępne materiały.
The paper consists of three chapters. The first chapter explains the definitions of basic terms and briefly discusses the body of research related to the topic of the paper. The second chapter presents the selected channels used as examples and their concise description and statistics. The subsections describe the characteristic news activities of each channel and what changes have occurred in the presentation of information in the films over time. It also compares and lists elements that are common, across filmmakers. In the last, third chapter, I try to relate the activity and popularity of the selected channels with the actual interest of people in the subject of cycling based on the available materials.