Tytuł pozycji:
Zarządzanie innowacją w branży muzycznej w postaci wirtualnego członka zespołu, na przykładzie południowokoreańskich zespołów muzycznych
The main theme of this work is the management of innovation in the music industry in the shape of a virtual member of a group. The aim of the thesis is the analysis of the implementation of new technologies as a way of managing a music group in a traditional sense, based on South Korean music groups. First chapter defines the management of innovation, as well as creative economy. The next part of this work describes the methodology and the course of research. The last chapter focuses on the findings and conclusions derived from the research. This work broadens the current management literaturę, by pointing out the specific of adding artifical intelligence elements to the music industry.
Tematem omawianym w pracy jest zarządzanie innowacją w branży muzycznej w postaci wirtualnego członka zespołu. Celem pracy jest analiza sposobu wprowadzenia nowych technologii do zarządzania zespołem muzycznym, na przykładzie południowokoreańskich grup muzycznych. Pierwsza część zostanie poświęcona na zdefiniowanie zarządzania innowacjami oraz pojęcia gospodarki kreatywnej. Dalsza część pracy omówi przyjętą metodologię i przebieg prowadzonych badań. Na końcu przedstawione zostaną wyniki badań i wysnute z nich wnioski. Praca pogłębia literaturę z zakresu zarządzania o tematykę implementacji wytworów sztucznej inteligencji do przemysłu muzycznego.