Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie innowacją w branży muzycznej w postaci wirtualnego członka zespołu, na przykładzie południowokoreańskich zespołów muzycznych

Tytuł:
Zarządzanie innowacją w branży muzycznej w postaci wirtualnego członka zespołu, na przykładzie południowokoreańskich zespołów muzycznych
Managing innovation in the music industry in the form of a virtual band member, based on the example of South Korean music groups
Autorzy:
Żmuda, Karolina
Słowa kluczowe:
ZARZĄDZANIE INNOWACJAMI, GOSPODARKA KREATYWNA, SZTUCZNA INTELIGENCJA, K-POP
MANAGEMENT OF INNOVATION, CREATIVE ECONOMY, ARTIFICIAL INTELIGENCE, K-POP
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main theme of this work is the management of innovation in the music industry in the shape of a virtual member of a group. The aim of the thesis is the analysis of the implementation of new technologies as a way of managing a music group in a traditional sense, based on South Korean music groups. First chapter defines the management of innovation, as well as creative economy. The next part of this work describes the methodology and the course of research. The last chapter focuses on the findings and conclusions derived from the research. This work broadens the current management literaturę, by pointing out the specific of adding artifical intelligence elements to the music industry.

Tematem omawianym w pracy jest zarządzanie innowacją w branży muzycznej w postaci wirtualnego członka zespołu. Celem pracy jest analiza sposobu wprowadzenia nowych technologii do zarządzania zespołem muzycznym, na przykładzie południowokoreańskich grup muzycznych. Pierwsza część zostanie poświęcona na zdefiniowanie zarządzania innowacjami oraz pojęcia gospodarki kreatywnej. Dalsza część pracy omówi przyjętą metodologię i przebieg prowadzonych badań. Na końcu przedstawione zostaną wyniki badań i wysnute z nich wnioski. Praca pogłębia literaturę z zakresu zarządzania o tematykę implementacji wytworów sztucznej inteligencji do przemysłu muzycznego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies