Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ wartości na życie zawodowe człowieka

Tytuł:
Wpływ wartości na życie zawodowe człowieka
Impact of values on a person’s professional life
Autorzy:
Borek, Klaudia
Słowa kluczowe:
values, professional life, motivation, stress
wartości, życie zawodowe, motywacja, stres
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the work "The impact of values on a person's professional life" is to present the impact of a person's values and beliefs on his career and motivation. The following hypotheses were formulated in the work: hypothesis 1: Professional values have an impact on motivation and commitment to work, hypothesis 2: Professional values have an impact on coping with stress and difficulties at work, hypothesis 3: Professional values have an impact on job satisfaction, hypothesis 4: Professional values influence self-esteem and self-esteem.The work focuses on the analysis of results from surveys conducted in the company. 128 people were subjected to detailed analysis.Professional literature was used to write the work, mainly regarding psychology and management.The research method used for this work is a survey-based research method.Values have a significant impact on the orientation of an individual's professional life, as well as on satisfaction with it.

Celem pracy “Wpływ wartości na życie zawodowe człowieka” jest przedstawienie wpływu wartości i przekonań człowieka na jego karierę, motywację. Postawiono w pracy hipotezy: hipoteza 1: Wartości zawodowe mają wpływ na motywację i zaangażowanie w pracę, hipoteza 2: Wartości zawodowe mają wpływ na radzenie sobie ze stresem i trudnościami w pracy, hipoteza 3: Wartości zawodowe mają wpływ na satysfakcję z pracy, hipoteza 4: Wartości zawodowe mają wpływ na samoocenę i poczucie własnej wartości. Praca skupia się na analizie wyników pochodzących z ankiet przeprowadzanych w przedsiębiorstwie. Szczegółowej analizie zostały poddane 128 osób. Do napisania pracy wykorzystano literaturę fachową, głównie dotyczącą psychologii oraz zarządzania. Metodą badawczą zastosowaną na potrzeby niniejszej pracy jest metoda badawcza oparta na ankiecie.Wartości mają znaczny wpływ na ukierunkowanie życia zawodowego jednostki, a także na satysfakcję z niego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies