Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ benefitów na motywację i zaangażowanie pracowników na przykładzie Polski i Czech

Tytuł:
Wpływ benefitów na motywację i zaangażowanie pracowników na przykładzie Polski i Czech
The Impact of Benefits on Employee Motivation and Engagement: A Case Study of Poland and the Czech Republic
Autorzy:
Szydziak, Wiktoria
Słowa kluczowe:
benefity – determinanty – motywacja pracownika – satysfakcja z pracy – zaangażowanie
benefits – determinants – employee motivation – engagement – job satisfaction
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca skupia się na wpływie benefitów proponowanych przez pracodawców na motywację i zaangażowanie pracowników. Praca ma charakter teoretyczno-badawczy i skoncentrowano się w niej na analizie czynników wpływających na odczuwanie motywacji do pracy pracowników z Polski i Czech. W pracy zaprezentowano przegląd literatury dotyczący motywacji pracowników, ich zaangażowania do pracy oraz satysfakcji związanej z wykonywaniem zawodu. Przedstawiono również wnioski z przeprowadzonego badania, którego głównym celem było określenie różnic między postrzeganiem benefitów i ich wpływu na motywację pracowników z Polski i Czech, oraz wpływem nagród materialnych i niematerialnych na zaangażowanie w pracę ogółem.

The study focuses on the impact of benefits offered by employers on employee motivation and engagement. The research has a theoretical and empirical nature, with a concentration on analyzing the factors influencing employees' perceived motivation to work in Poland and the Czech Republic. The study provides a literature review concerning employee motivation, work engagement, and job satisfaction. Additionally, the research findings are presented, aiming to determine the perception of benefits and their impact on employee motivation between Poland and the Czech Republic. The study also explores the influence of both monetary and non-monetary rewards on overall work engagement.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies