Tytuł pozycji:
Marketing communication strategy of a small enterprise on the example of Peter-Sky company
Przedmiotem pracy są aspekty związane z komunikacją małych przedsiębiorstw z interesariuszami. Celem i jednocześnie problemem badawczym pracy jest odkrycie znaczenia komunikacji marketingowej w małym przedsiębiorstwie. Praca porusza kwestie teorii komunikacji. Autorka podejmuje próbę charakteryzacji pojęcia zintegrowanej komunikacji marketingowej czy marketingu relacji. Poprzez wykorzystanie modelu General Electric, PARTS i TOWS/SWOT tworzy propozycję strategii firmy Peter-Sky. Analizując przykład wybranej organizacji, praca jest próbą udowodnienia tezy, że pomimo problemów, z jakimi stykają się mali przedsiębiorcy, dzięki odpowiedniej komunikacji potrafią się rozwijać.
The subject of the study are aspects of small business communication with stakeholders. The purpose and also the research problem of the paper is to discover and present the importance of marketing communication in a small business. The work addresses issues of communication theory. The author attempts to characterize the concept of integrated marketing communication as well as relationship marketing. By using the General Electric, PARTS and TOWS/SWOT models, she creates a proposal for the strategy dedicated to PeterSky company. Analyzing the example of a selected organization, the work is an attempt to prove the thesis that despite various problems faced by small entrepreneurs, thanks to adequate communication they are able to develop.