Tytuł pozycji:
Publiczna kampania reklamowa jako narzędzie zarządzania problemami społecznymi
The subject of this work is to show the practice of managing social problems through public advertising campaigns. This work aims to show the relationship between managing social problems with the help of public advertising campaigns and the real problems of society. Research using surveys, analysis of sources and observation shows the main current social problems in Poland and the knowledge, effectiveness and efficiency of the tool used to eliminate them, i.e. a public advertising campaign. The conclusions drawn will allow us to broaden the understanding of the role of public advertising campaigns as a tool for managing social problems, as well as to identify good practices and guidelines for further actions in this field.
Przedmiotem pracy jest działalność, jaką jest zarządzanie problemami społecznymi poprzez publiczne kampanie reklamowe. Celem pracy jest ukazanie związku pomiędzy zarządzaniem problemami społecznymi przy pomocy publicznych kampanii reklamowych a realnymi problemami społeczeństwa. Badania z wykorzystaniem ankiet, analizy źródeł zastanych i obserwacji ukazują główne teraźniejsze problemy społeczne w Polsce oraz określają skuteczność narzędzia służącego do ich zniwelowania, czyli publicznej kampanii reklamowej. Wyciągnięte wnioski pozwoliły na poszerzenie zrozumienia roli publicznych kampanii reklamowych jako narzędzia służącego do zarządzania problemami społecznymi, jak również na wskazanie dobrych praktyk i wskazówek dla kolejnych działań w tej dziedzinie.