Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola mediów społecznościowych w branży gastronomicznej

Tytuł:
Rola mediów społecznościowych w branży gastronomicznej
The role of social media in the catering industry
Autorzy:
Burkot, Sabina
Słowa kluczowe:
Facebook, Instagram, turystyka, firma, posty
Facebook, Instagram, tourism, company, posts
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejsza praca dotyczy roli mediów społecznościowych w branży gastronomicznej. Celem niniejszej pracy magisterskiej jest zrozumienie roli jaką pełnią media społecznościowe w rozwoju rynku gastronomicznego. Natomiast celem badań prezentowanych w niniejszej pracy jest identyfikacja czynników, które wpływają na zwiększenie liczby klientów firmy „Love Catering”. Analiza w tym zakresie została skoncentrowana na badaniu aktywności na platformach społecznościowych oraz liczby zrealizowanych zamówień, aby lepiej zrozumieć, w jaki sposób obecność firmy na social mediach może wpływać na wzrost popularności i sukces biznesowy. Praca składa się z trzech rozdziałów oraz wstępu i zakończenia. Rozdział I niniejszej pracy skupia się na dogłębnej charakterystyce rynku gastronomicznego, który stanowi dynamiczny sektor gospodarki o szerokim spektrum usług związanych z przygotowywaniem i serwowaniem potraw oraz napojów. Rozdział II niniejszej pracy poświęcony jest analizie wykorzystania social mediów w branży gastronomicznej. Rozdział III niniejszej pracy skoncentrowany jest na analizie wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu firmą „Love Catering”. Kolejny podrozdział poświęcony został omówieniu metodyki badań, która została zastosowana do przeprowadzenia analizy porównawczej wyników dotyczących dwóch badanych okresów: od maja 2020 do kwietnia 2021 oraz od maja 2021 do kwietnia 2022. W niniejszej pracy wykorzystane zostały źródła z zakresu marketingu, gastronomii i turystyki, a także zarządzania. Wykorzystano zarówno źródła internetowe, jak i literaturę zwartą, a także artykuły opublikowane w czasopismach.

This work examines the role of social media in the catering industry. The aim of this master's thesis is to understand the role of social media in the development of the catering market. The aim of the research presented in this work is to identify factors that influence the increase in the number of customers of the "Love Catering" company. The analysis in this area was focused on examining activity on social media platforms and the number of completed orders to better understand how the company's presence on social media can influence the increase in popularity and business success. The work consists of three chapters and an introduction and conclusion. Chapter I of this work focuses on an in-depth description of the catering market, which is a dynamic economic sector with a wide spectrum of services related to the preparation and serving of food and drinks. Chapter II of this work is devoted to the analysis of the use of social media in the catering industry. Chapter III of this work is focused on the analysis of the use of social media in the management of the "Love Catering" company. The next subchapter was devoted to a discussion of the research methodology that was used to conduct a comparative analysis of the results regarding the two researched periods: from May 2020 to April 2021 and from May 2021 to April 2022. In this work, sources from the field of marketing, gastronomy and tourism were used, and also management. Both Internet sources and published literature were used, as well as articles published in magazines.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies