Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Media społecznościowe w zarządzaniu organizacją non-profit na przykładzie AEGEE-Kraków

Tytuł:
Media społecznościowe w zarządzaniu organizacją non-profit na przykładzie AEGEE-Kraków
Social media in non-profit organization management on the example of AGEE-Kraków
Autorzy:
Bartoszewicz, Michał
Słowa kluczowe:
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, ORGANIZACJE NON-PROFIT, ZARZĄDZANIE
SOCIAL MEDIA, NON-PROFIT ORGANIZATIONS, MANAGEMENT
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest analiza wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu organizacją non-profit oraz wskazanie funkcji i obszarów jakie social media mogą pełnić w takich organizacjach, co pokazano na przykładzie Stowarzyszenia Europejskiego Forum Studentów AEGEE-Kraków. W badaniu zastosowano metody jakościowe – analizę opisu przypadku (case study). Kategorie kodów pozyskane w wyniku analizy treści mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Linkedin) oraz obserwacji uczestników w kanałach komunikacji AEGEE-Kraków (Messenger, Slack) wykazały różnorodne funkcje i obszary zastosowania social mediów w zarządzaniu takie jak: zarządzanie wiedzą, zasobami, uczestnikami czy marketing. Ich użyteczność zauważono w szczególności w obszarze zarządzania projektami. W pracy wskazano również inne korzyści i problemy z wykorzystaniem platform społecznościowych w zarządzaniu takie jak przenikanie się życia prywatnego z działalnością członków w organizacji. Ocenę wykorzystania mediów społecznościowych w badanej organizacji przedstawiono za pomocą analizy SWOT.

The aim of the thesis is to show the use of social media in the management of a non-profit organization and to indicate the functions and areas that social media can perform in such organizations, which was shown on the example of the European Students’ Forum AEGEE-Kraków. The study used qualitative methods - case study analysis. Code categories obtained as a result of the analysis of social media content (Facebook, Instagram, Linkedin) and observation of participants in AEGEE-Kraków communication channels (Messenger, Slack) showed various functions and areas of application of social media in management, such as: knowledge management, resource management, participant management or marketing. Their usefulness has been noticed in particular in the area of project management. This work also indicates other benefits and problems with the use of social platforms in management, such as the interpenetration of private life with the activities of members in the organization. The assessment of the use of social media in the organization was presented using the SWOT analysis.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies