Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The impact of femvertising on womens purchasing decisions in the context of analyzing the actions taken by the YES brand on social media.

Tytuł:
The impact of femvertising on womens purchasing decisions in the context of analyzing the actions taken by the YES brand on social media.
Wpływ femvertisingu na decyzje zakupowe kobiet w aspekcie analizy działań podejmowanych przez markę YES w mediach społecznościowych
Autorzy:
Zając, Magdalena
Słowa kluczowe:
FEMVERTISING – MARKA – MARKETING – MARKETING KIEROWANY DO KOBIET – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
FEMVERTISING – BRAND – MARKETING – MARKETING TARGETED AT WOMEN – SOCIAL MEDIA
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejsza praca zajmuje się obszarem wiedzy i badań z zakresu marketingu kierowanego do kobiet. Głównym obiektem badań jest polska marka biżuteryjna YES oraz jej działania z zakresu femvertisingu prowadzone w mediach społecznościowych. Celem pracy jest analiza wpływu femvertisingu na decyzje konsumenckie kobiet. W realizacji tego celu wykorzystano metody badawcze, takie jak internetowe badanie ankietowe oraz analiza treści. Badaniu poddano posty związane z kampaniami femvertisingowymi, które pojawiły się na dwóch platformach mediów społecznościowych należących do marki: Instagramie i Facebooku. Praca składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona została zagadnieniom teoretycznym. Druga część obejmuje przedstawienie procesu badania empirycznego oraz omówienie podstawowych teorii z nim związanych. Trzecia część pracy skupia się na szczegółowej analizie przeprowadzonych badań, identyfikacji czynników wpływających na decyzje konsumenckie oraz prezentacji wniosków końcowych.

This master's thesis delves into the area of knowledge and research in women-targeted marketing. The primary subject of this research is the Polish jewelry brand YES and its femvertising activities conducted on social media. The objective of this work is to examine the influence of femvertising on consumer decisions, considering research methods such as online survey research and content analysis. The study analyzed posts related to femvertising campaigns that appeared on two social media platforms owned by the brand: Instagram and Facebook. The thesis is divided into three parts. The first part is dedicated to theoretical considerations. The second part includes presenting the empirical research process and discussing the fundamental theories related to it. The third part of the thesis focuses on a detailed analysis of the conducted research, the identification of factors influencing consumer decisions, and the presentation of final conclusions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies