Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Innowacyjność personalna studentek i studentów Instytutu Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego

Tytuł:
Innowacyjność personalna studentek i studentów Instytutu Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego
Personal innovation of female and male students of the Institute of Public Affairs of the Jagiellonian University
Autorzy:
Kupisz, Gabriela
Słowa kluczowe:
GOVERNANCE INNOVATION MANAGER PUBLIC SECTOR
ZARZĄDZANIE INNOWACJA MENEDŻER SEKTOR PUBLICZNY
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Każde państwo jest zaawansowane w inny sposób na różnych poziomach ze względu na jego możliwości, źródła i rozwój. Polska jako kraj członkowski Unii Europejskiej stara się podążać z rozwojem kraju aby utrzymać swoją pozycję w hierarchii państw. Postęp i wzrost innowacyjności w kraju to aktualnie jeden z fundamentalnych cech postępowego państwa na naszym kontynencie. Aby kraj mógł odpowiednio funkcjonować i podążać za dynamicznie rozwijającymi się organizacjami, sektorami, oczekiwaniami obywateli i innymi państwami UE, polski system edukacji jest zobowiązany wykształcać cechy odpowiedzialne za innowacyjność personalną w swoich studentach i studentkach. Celem niniejszej pracy magisterskiej jest zbadanie otwartości na innowacje studentek i studentów Instytutu Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Analiza literatury zakresu innowacji i innowacyjności pozwoliła na identyfikację luki badawczej i prowadzenie badań z uwzględnieniem uwarunkowań sektora publicznego. Ponadto, przeprowadzone badania na studentkach i studentach w formie kwestionariuszy pytań, umożliwiły diagnozę innowacyjności personalnej, a wyniki, które uzyskano wykazały większą wartość innowacyjną niż jej brak. Rozważania podjęte w tej pracy prowadzą do wniosku, że osoby kształcące się na kierunkach Instytutu Spraw Publicznych są otwarte na innowacje ponadprzeciętnie innowacyjne personalnie.

Each country is advanced differently at different levels due to its capabilities, sources and development. Poland, as a member country of the European Union, is trying to follow the country's development to maintain its position in the hierarchy of countries. The progress and growth of innovation in the country is currently one of the fundamental characteristics of a progressive country on our continent. In order for the country to adequately function and follow the dynamically developing organizations, sectors, citizens' expectations and other EU countries, the Polish education system is obliged to develop the qualities responsible for personal innovation in its male and female students. The purpose of this thesis is to investigate the openness to innovation of female and male students at the Institute of Public Affairs of the Jagiellonian University in Krakow. The analysis of the literature in the field of innovation and innovativeness made it possible to identify the research gap and conduct the study taking into account the conditions of the public sector. In addition, the research conducted on female and male students in the form of questionnaire surveys, made it possible to diagnose personal innovation, and the results that were obtained showed more innovative value than not. The considerations undertaken in this work lead to the conclusion that those studying at the Institute of Public Affairs are open to innovation and above average personal innovation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies