Tytuł pozycji:
Media społecznościowe kreatorem wizerunku i wyznacznikiem samooceny ich użytkowników
The purpose of this bachelor thesis is to explore the impact of social media an: creating a human image & Self-Esteem. In times of universal acces to information, the internet network largely perform function of behavior, views and ways of thinking about yourself. As part of determining the impact scale of social media on internet users, an attempt was made to analyze the literature and publication also a poll and interviews were conducted. The conclusions of the bachelor thesis allow to understand that social media shapes how society perceives the world but also create a space where users are redefined.
Celem niniejszej pracy licencjackiej stało się zbadanie wpływu mediów społecznościowych na kreowanie wizerunku i samoocenę. W erze społeczeństwa informacyjnego Internet odgrywa dużą rolę w życiu użytkowników, kształtując ich zachowania, poglądy i sposób myślenia o sobie. W ramach ustalenia skali oddziaływania mediów społecznościowych na Internautów podjęto próbę analizy literatury w tym temacie oraz przeprowadzono badania w postaci ankiety i wywiadów pogłębionych. Wnioski z badań pozwalają zrozumieć, że media społecznościowe nie tylko kształtują sposób postrzegania świata, ale również kreują przestrzeń, w której Ci użytkownicy są na nowo definiowani.