Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Who are we? Analyzing the digital identities of organizations through the lens of micro-interactions on social media

Tytuł:
Who are we? Analyzing the digital identities of organizations through the lens of micro-interactions on social media
Autorzy:
Jedynak, Monika
Drabić, Marina
Czakon, Wojciech
Mania, Karolina
Choiński, Michał
Kuźniarska, Aneta
Data publikacji:
2024
Słowa kluczowe:
digital identity
digital environments
analog environments
organizational identity
social media
micro-interactions
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
00401625
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies