Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Geometria 3D dla programistów gier wideo : wykład nr 2

1. Wektory i punkty 2. Oznaczenia w zakresie wykładu 3. Elementarne działania na wektorach i punktach 4. Baza kartezjańska i kartezjański układ współrzędnych 5. Odległości i kąty 6. Rzutowanie wektorów 7. Iloczyn wektorowy 8. Bazy ortonormalne 9. Ortogonalizacja Grama-Schmidta 10. Układy współrzędnych w 3D

1. Vectors and points 2. Notation used in the lectures 3. Elementary actions on vectors and points 4. Cartesian basis. Cartesian coordinate system 5. Distances and angles 6. Projection of vectors 7. Cross product 8. Orthonormal bases 9. Gram-Schmidt orthogonalization 10. Coordinate systems for 3D space

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies