Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Geometry 3D for Designers of Video Games : lecture no. 14

1. B-spline globalization 2. Cox-de Boor algorithm 3. Nonuniform B-splines 4. NURBS

1. Globalizacja krzywej B-sklejanej 2. Algorytm Coxa-de Boora 3. Nierównomierne krzywe B-sklejane 4. NURBS

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies