Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Video game-induced tourism as a pathway for improving the tourist experience

Tytuł:
Video game-induced tourism as a pathway for improving the tourist experience
Autorzy:
Żemła, Michał
Bielak, Mateusz
Data publikacji:
2024
Wydawca:
Edward Elgar Publishing
Słowa kluczowe:
media-induced tourism
city placement
experience economy
virtual trip
video games
tourist experience
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
9781803926896
Linki:
https://doi.org/10.4337/9781803926902  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies