Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The use of the Internet and of the modern communication technologies in the event marketing

Tytuł:
The use of the Internet and of the modern communication technologies in the event marketing
Wykorzystanie internetu i nowoczesnych technologii komunikowania w event marketingu
Autorzy:
Kalinowska-Żeleźnik, Anna
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
logistics
technology
Internet
management
technologia
zarządzanie
event marketing
internet
logistyka
Język:
polski
ISBN, ISSN:
05550025
Prawa:
Dozwolony użytek utworów chronionych
http://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
The event marketing is an important tool of marketing communication. Its effectiveness nowadays depends on the professional prowess of the event organizers, and on their skillful use of the Internet and modern communication technologies. The purpose of this article is to analyze the applicability of the Internet and modern communication technologies in the process of the organization of selected types of events, and its exemplification in the area of marketing communication. The areas of the use of the event marketing in marketing communication are thus identified, as well as the elements of "meeting planning" method, which is an effective tool that supports professional event organizers. Then specific types of events, and the ways of using the Internet and modern communication technologies in the process of their organization are presented.

"Event marketing" to ważne narzędzie komunikacji marketingowej. O jego skuteczności decyduje profesjonalizm organizacji wydarzeń, w tym wykorzystanie internetu oraz nowoczesnych technologii komunikowania. Celem artykułu jest analiza możliwości zastosowania internetu i nowoczesnych technologii komunikowania w organizacji wybranych typów "eventów" oraz ich egzemplifikacja w obszarze komunikacji marketingowej. W artykule zidentyfikowano obszary zastosowania "event marketingu" w komunikacji marketingowej, a także założenia metodyki "meeting planning", będącej skutecznym narzędziem profesjonalnej organizacji "eventów". Omówiono wybrane typy wydarzeń oraz możliwości wykorzystania internetu i nowoczesnych technologii komunikowania w procesie ich organizacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies