Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Między rynkiem a odpowiedzialnością społeczną mediów : analiza wybranych magazynów o zdrowiu

Tytuł:
Między rynkiem a odpowiedzialnością społeczną mediów : analiza wybranych magazynów o zdrowiu
Between the market and social responsibility of media : an analysis of selected magazines devoted to health issues
Autorzy:
Wójta-Kempa, Monika
Wolska-Zogata, Irena
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
społeczna odpowiedzialność
public health
zdrowie publiczne
mass media
media masowe
social responsibility
Język:
polski
ISBN, ISSN:
05550025
Prawa:
http://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf
Dozwolony użytek utworów chronionych
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
Treating mass media as an education channel, the Authors of the article tried to fi nd an answer to the question if polish media meet the expectations of public health and health promotion. Data used as the background to the thesis come from press market analysis and readership researches. Also non-representative research on health-journalists has been presented. The Authors focus on health press market seeking for information who is the publisher and who is the editor of health communications. Who is the target of such communications? In whose interest the certain contents are created?

Przyjmując za punkt wyjścia zainteresowanie przedstawicieli zdrowia publicznego wykorzystaniem mediów do edukowania obywateli, autorki podjęły się próby odpowiedzi na pytanie, jak media spełniają te oczekiwania. W celu odpowiedzi na pytanie wykorzystano istniejące dane dotyczące rynku prasy w Polsce, jak również badania czytelnictwa prasy. Dodatkowo posłużono się niereprezentatywną analizą zawartości prasy o zdrowiu. Analizie nie zostały poddane tytuły branżowe. Przedstawiono kształtowanie się rynku prasy o zdrowiu, z uwzględnieniem nadawcy: kto wydaje i redaguje taką prasę? Jaki jest zasięg i dystrybucja? Do kogo jest adresowana? W czyim interesie tworzy się określone treści?

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies