Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The project as tool to build cooperation between schools on the example of selected primary school : case study

Tytuł:
The project as tool to build cooperation between schools on the example of selected primary school : case study
Projekt jako narzędzie do budowy współpracy międzyszkolnej na przykładzie wybranej szkoły podstawowej : case study
Autorzy:
Tomkiewicz, Kamil
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
pupils
uczniowie
primary school
współpraca międzyszkolna
interschool contacts
kontakty międzyszkolne
projekty
projects
cooperation between schools
szkoła podstawowa
Język:
polski
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/33135  Link otwiera się w nowym oknie
http://www.wses-zeszyty.pl/z/z2016_1.pdf  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
The object of the study was the Primary School in Marklowice Górne. The aim of the study was to definition the quantity and quality the interschool contacts in Primary School in Marklowice Górne. The research questions was as follows: How does Primary School in Markowice Górne organizes its interschool contacts with other schools? The research was conducted between September 2014 - June 2015. The collected research material allowed to answer the research question. The study confirmed the main thesis. The Primary School in Markowice Górne participates in diverse scope of projects on local and international levels. Students and teachers have shown great commitment to building and strengthening the cooperation between schools.

Przedmiotem badań była Szkoła Podstawowa w Markowicach Górnych. Celem badań było zdefiniowanie ilości oraz jakości kontaktów międzyszkolnych w Szkole Podstawowej w Markowicach Górnych. W badaniu postawiono główne pytanie badawcze o treści: W jakiej formie organizowanie są kontakty międzyszkolne pomiędzy Szkołą Podstawową z Markowic Górnych a innymi szkołami? Badania były prowadzone w okresie od września 2014 do czerwca 2015 roku. Zgromadzony materiał badawczy pozwolił na odpowiedź na postawione pytanie badawcze. W badaniu potwierdziła się teza główna o treści: Szkoła Podstawowa z Markowic Górnych uczestniczy w projektach o zróżnicowanym zasięgu terytorialnym. Uczniowie wraz z Nauczycielami wykazują duże zaangażowanie w budowanie i umacnianie współpracy międzyszkolnej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies