Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The use of a fuzzy rule-based system in adaptive e-learning content based on intercultural competence

Tytuł:
The use of a fuzzy rule-based system in adaptive e-learning content based on intercultural competence
Autorzy:
Grzybek, Joanna
Marciniak, Jacek
Szczepański, Marcin
Stańczewski, Radosław
Mazurowska, Karolina
Dyczkowski, Krzysztof
Marciniak, Dorota
Data publikacji:
2023
Słowa kluczowe:
industrial systems
fuzzy-rule based systems
adaptive content
Język:
angielski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents a fuzzy system which has been used in an adaptive e-learning content on effective cooperation with a Chinese business partner. The content adapts to the identified level of the student’s intercultural competence and directs them to the specified education path. During the decision-making process, six variables are taken into account to establish the level of intercultural competence. The studies are conducted on an e-learning course intended for employees with different experiences in intercultural work. Control of the learning individualization is carried out using a hybrid model, in which the fuzzy controller is supplemented with a rule-based system. The adaptive e-learning content is constructed using an architecture where the whole solution is run on the student’s internet browser.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies