Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Foreign language teacher trainees as researchers : analysis of graduate students diploma projects

Tytuł:
Foreign language teacher trainees as researchers : analysis of graduate students diploma projects
Autorzy:
Kusiak-Pisowacka, Monika
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
diploma theses
research skills
teacher education
graduate students
Język:
angielski
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 3.0
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/legalcode
Linki:
https://www.scientific-publications.net/en/article/1001281/  Link otwiera się w nowym oknie
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/35419  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
To what extent can conducting a research project help graduate students to develop research skills? To answer this question, an analysis of selected M.A. theses produced by Polish graduate students was done. The preliminary findings of the analysis points to a variety of skills the students practiced, such as the abilities to: 1/ reflect on teaching, 2/ formulate research questions, 3/ theorise, define constructs and operationalize them in the study, 4/ look critically at one’s research. Additionally, the analysis reveals various forms of creativity and originality. The results underline the importance of students conducting research in their own contexts, the activity that proves to facilitate both research and academic skills.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies