Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Report on the development of the evaluation strategies tailored to media literacy and digital skills intervention programmes

Tytuł:
Report on the development of the evaluation strategies tailored to media literacy and digital skills intervention programmes
Autorzy:
Puusepp, Marit
Edisherashvili, Natalia
Irani, Fatemeh
Martinez, Gemma
Larrañaga, Nekane
Garmendia, Maialen
Krzeczkowska, Małgorzata
Salmela-Aro, Katariina
Martinez, Diego
Helsper, Ellen Johanna
Kasemets, Mari-Liis
Tomczyk, Łukasz
Kielar, Izabela
d'Haenens, Leen
Vissenberg, Joyce
Maksniemi, Erika
Wydawca:
REMEDIS
Język:
angielski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode.pl
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowa
Linki:
https://zenodo.org/records/11348580  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
This report offers an analysis of the co-development process for intervention programmes, utilising the REMEDIS Canvas framework. The framework aids in planning, refining, and adapting interventions to align with varying contextual factors across different countries. The summary captures the essence of the process, frameworks used, stakeholder engagement, intervention design, implementation, monitoring, evaluation, and feedback mechanisms.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies