Tytuł pozycji:
Facebook i siedem grzechów głównych
Wirtualne sieci społecznościowe wpisały się trwale w życie wielu ludzi. Największą i najbardziej popularną z nich jest Facebook. W swoim artykule postaram się wykazać, że możliwe jest opisanie zachowań ludzi w Internecie, a szczególnie na Facebooku, w
kategoriach siedmiu grzechów głównych. Funkcje dostępne na tym portalu mogą wpływać na wytworzenie się odpowiadającym im zachowań wśród ludzi. Co więcej, uważam też, że tak ukierunkowana analiza może dać nowe możliwości interpretacji zarówno zachowań ludzkich, jak i charakteru samych sieci społecznościowych, co może z kolei otwierać nowe perspektywy oraz poszerzać rozumienie proponowanego tematu w przyszłości.
The virtual social networks have already had a permanent place in people's life. The biggest and the most popular of them is Facebook. In this article I attempt to explain that it is possible to describe people's behaviour on the Internet, specifically on Facebook, in terms of The seven deadly sins. Functions available there can affect the formation of such behaviour among people. Moreover, I think that my analysis gives new possibilities of interpretation on both: people's behaviour and the nature of social networks. It can also open a new perspective and extend an understanding of this subject in the future.