Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Threat to the freedom of expression posed by advertisers

Tytuł:
Threat to the freedom of expression posed by advertisers
Zagrożenie wolności słowa ze strony reklamodawców
Autorzy:
Świerczyńska-Głownia, Weronika
Zaremba, Michał
Data publikacji:
2007
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Język:
polski
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/39241  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies