Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The influence of crowdsourcing business model into artificial intelligence

Tytuł:
The influence of crowdsourcing business model into artificial intelligence
Autorzy:
Szopa, Anna
Data publikacji:
2017
Wydawca:
IGI Global
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
9781522516569
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/39782  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
We observe situation in which human computation processes leverage the abilities of people via the Web to perform complex computation. In this context human intelligence is harnessed to solve computational problems that are beyond the scope of existing Artificial Intelligence (AI) algorithms. The aim of this paper is to achieve an in-depth understanding of the influence of crowdfunding business process into Artificial Intelligence and what kind of computational problems can be efficiently answered using human computation. Wisdom of crowd has been applied successfully to a range of tasks, from translating text and marking images, collecting information to building large databases and to solve problems that are difficult for machines to solve. Presented hybrid solutions will be considered as optimization- leveraging machine intelligence to help improve the accuracy and efficiency of algorithms.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies