Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategia public relations : problemy definicyjne, analiza wybranych czynników wpływających na kształt i zakres strategii PR

Tytuł:
Strategia public relations : problemy definicyjne, analiza wybranych czynników wpływających na kształt i zakres strategii PR
Public relations strategy : problems of definition, analysis of selected factors affecting the shape and scope of the PR strategy
Autorzy:
Szymańska, Agnieszka
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Wyższa Szkoła Administracji
Język:
polski
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/40237  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies