Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Telewizja jako forma komunikacji międzykulturowej : analiza medioznawcza i etnograficzne badania publiczności

Tytuł:
Telewizja jako forma komunikacji międzykulturowej : analiza medioznawcza i etnograficzne badania publiczności
Television as a mean of intercultural communication : media analysis and audience research
Autorzy:
Zdrodowska, Magdalena
Współwytwórcy:
Wilk, Eugeniusz
Data publikacji:
2010-05-14
Słowa kluczowe:
mniejszości
audience research
transborder
badania odbioru
television
telewizja
intercultural communication
pogranicze
komunikowanie międzykulturowe
branding narodowy
minorities
national branding
Język:
polski
Prawa:
Copyright
http://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/41593  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Książka

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies