Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Stronniczość mediów : świat w lustrze czy w krzywym zwierciadle?

Tytuł:
Stronniczość mediów : świat w lustrze czy w krzywym zwierciadle?
Media bias : the world in the looking glass or in a false mirror?
Autorzy:
Klepka, Rafał
Data publikacji:
2024
Słowa kluczowe:
media bias
widoczność medialna
media
media overview
konotacja przekazu medialnego
media exposure
media visibility
media overwiew
ekspozycja medialna
stronniczość mediów
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788366492288
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode.pl
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowa
Linki:
https://media.uj.edu.pl/documents/1384650/134373778/Klepka+2024+-+Stronniczo%C5%9B%C4%87+mediow.pdf/18f8595a-fd25-4497-89c2-31aa171407a2  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Książka

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies