Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Get your message across : ćwiczenia do ustnego egzaminu maturalnego z języka angielskiego : poziom podstawowy

Tytuł:
Get your message across : ćwiczenia do ustnego egzaminu maturalnego z języka angielskiego : poziom podstawowy
Autorzy:
Szpila, Grzegorz
Data publikacji:
2006
Wydawca:
Wydawnictwo Egis
Słowa kluczowe:
szkoły ponadgimnazjalne
język angielski
ćwiczenia
Język:
polski
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/43984  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Książka
Get your message across : ćwiczenia do ustnego egzaminu maturalnego z języka angielskiego : poziom podstawowy to książka adresowana do uczniów przygotowujących się do egzaminu ustnego z języka angielskiego na poziomie podstawowym oraz wszystkich, którzy opanowali struktury leksykalno-gramatyczne na poziomie A2.1 - B1.2 w skali poziomów biegłości językowej określonej przez CEF. Celem tej publikacji jest prezentacja oraz utrwalenie słownictwa odnoszącego się do tematów uwzględnionych w standardach wymagań egzaminacyjnych nowej matury. Książka zawiera ponad 250 ćwiczeń podzielonych na 15 grup tematycznych. W obrębie każdej z nich ćwiczenia uszeregowano wg zagadnień szczegółowych, od najłatwiejszych do najtrudniejszych. Dzięki temu można systematycznie pracować nad określonym tematem oraz korzystać z książki od pierwszej klasy liceum, wybierając ćwiczenia o różnym poziomie trudności. W każdym rozdziale ćwiczenia leksykalne sprawdzają znajomość słownictwa, kolokacji oraz idiomów, a zadania komunikacyjne pozwalają uczniom na aktywne użycie zaprezentowanej leksyki w sytuacjach życia codziennego oraz wyrażanie opinii na aktualne tematy. Ostatni rozdział, również poprzez ćwiczenia, przedstawia wybrane informacje kulturoznawcze dotyczące krajów angielskiego obszaru językowego. Z książki można korzystać, ucząc się samodzielnie (zawiera klucz do wszystkich zadań zamkniętych oraz propozycje odpowiedzi do niektórych zadań otwartych), natomiast zadania komunikacyjne najlepiej jest wykonać w grupie pracującej pod kierunkiem nauczyciela.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies