Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Skłonność polskich młodych konsumentów do zakupu w zagranicznych sklepach internetowych jako aspekt uwarunkowań kulturowych e-commerce

Tytuł:
Skłonność polskich młodych konsumentów do zakupu w zagranicznych sklepach internetowych jako aspekt uwarunkowań kulturowych e-commerce
Young Polish consumers propensity to purchase in foreign online stores as an aspectes of the cultural determinants of e-commerce
Autorzy:
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
e-commerce
purchase intention
zamiar zakupu
młodzi dorośli
uwaru, uwarunkowania kulturowenkowania kulturowe
young adults
cultural conditions
foreign online stores
internetowe sklepy zagraniczne
online purchasing behaviour
zachowania nabywcze online
handel elektroniczny
Język:
angielski
Linki:
https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MiR_9_2017_CD.pdf  Link otwiera się w nowym oknie
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/44700  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
Zmiany na rynku e-commerce powodują, że aktualne staje się analizowanie uwarunkowań pozwalających na ekspansję e-sklepów poza granice kraju. W artykule poruszono zagadnienia istotne dla budowania strategii zagranicznych sklepów internetowych, koncentrując się na uwarunkowaniach kulturowych. Jednym z wątków w tym obszarze jest postrzeganie zagranicznych e-sklepów i uwarunkowania zakupu w nich. Podjęto próbę zbadania skłonności do zakupu w zagranicznych sklepach internetowych wśród polskich młodych dorosłych. Wyniki wskazują na ich mniejsze zainteresowanie e-zakupami poza granicami kraju, szczególnie wśród tych z badanych, którzy nie mają za sobą takich doświadczeń.

Changes in the e-commerce market cause the necessity to analyse determinants allowing e-shops to expand abroad. Focusing on cultural determinants, this article discusses issues important for the development of strategies in foreign Internet shops. One of the aspects in this area is the perception of foreign e-shops and the conditions of making purchases in them. An attempt has been made to study young Polish adults' propensity to purchase in foreign online stores. The results indicate rather low interest in e-shopping abroad, particularly among these survey participants who have no experience in buying things from foreign e-shops.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies