Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Znani z tego, że się znają"- kreowanie ekspertów medialnych na przykładzie amerykańskiej stacji telewizyjnej Fox News

Tytuł:
"Znani z tego, że się znają"- kreowanie ekspertów medialnych na przykładzie amerykańskiej stacji telewizyjnej Fox News
"Famous that they know" : the creation of media experts as an example of the American television station Fox News
Autorzy:
Krzywdzińska, Agata
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
television
telewizja
information media
media
media informacyjne
Język:
polski
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/468  Link otwiera się w nowym oknie
http://bazekon.icm.edu.pl/bazekon/element/bwmeta1.element.ekon-element-000171403965?q=bwmeta1.element.ekon-element-4ff157b3-ec08-3c27-91a3-3ff4b6175dc2;11&qt=CHILDREN-STATELESS  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
Rolą eksperta medialnego jest analizowanie bieżących wydarzeń. Ten artykuł jest analizą instytucji eksperta medialnego w amerykańskiej stacji telewizyjnej Fox News i roli, jaką odgrywa w kształtowaniu dyskursu publicznego.

The role of a pundit is to provide an expert assessment of current issues. This paper examines the institution of the television pundits on American Channel Fox News and the role they play in shaping public discourse.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies