Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Między polityką a nauczaniem : część II : wsparcie uczniów o pochodzeniu migracyjnym

Tytuł:
Między polityką a nauczaniem : część II : wsparcie uczniów o pochodzeniu migracyjnym
Between politics and teaching : part two : support for pupils with a migration background
Autorzy:
Ślusarczyk, Magdalena
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
migration policy
polityka migracyjna
educational system
educational policy
migration
polityka oświatowa
system edukacji
migracje
Język:
polski
Linki:
http://refleksje.zcdn.edu.pl/wp-content/uploads/2017/11/Refleksje-2017_6.pdf  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Pojawienie się w systemie szkolnym dzieci migrantów oznacza konieczność przebudowy samego systemu, a zatem - w konsekwencji - daleko idące zmiany polityki oświatowej. Przyczynom, warunkom i sposobom wprowadzania tych zmian, a także konsekwencjom wybranych rozwiązań, jest poświęcony niniejszy artykuł. Analizę prowadzę odnosząc się do trzech kontekstów systemowych: niemieckiego, norweskiego i polskiego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies