Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przykro nam to słyszeć :( (We are sorry to hear that) : reactions of telecommunication companies to their customers’ complaints and claims published on Twitter

Tytuł:
Przykro nam to słyszeć :( (We are sorry to hear that) : reactions of telecommunication companies to their customers’ complaints and claims published on Twitter
Przykro nam to słyszeć :( : reakcje firm telekomunikacyjnych na skargi i zażalenia klientów publikowane w serwisie Twitter
Autorzy:
Tereszkiewicz, Anna
Data publikacji:
2017
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper is dedicated to telecommunication companies’ reactions and responses to critical opinions, complaints and claims published by their customers on Twitter, a microblogging website. The manner in which service providers respond to negative comments and complaints of their customers seems crucial in the process of creating and reinforcing a given company’s image online. The aim of the analysis was to determine the communication strategies used by service providers in response to negative comments of their customers and the impact of such strategies on the company image and customer relationships. Given the specificity of Twitter, the analysis was also intended to identify the influence, if any, of the medium on the form of the interactions and the communication strategies employed. The research proves that the most commonly used strategies of reacting to customer complaints and claims are requests for information, apologies, explanations, as well as underestimation of the misconduct and rejection of the complaint.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies