Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Assessment of usefulness of information contained on websites of on-line clothing shops in purchase process of young adults

Tytuł:
Assessment of usefulness of information contained on websites of on-line clothing shops in purchase process of young adults
Ocena przydatności informacji umieszczanych na stronach sklepów odzieżowych on-line w procesie zakupu przez młodych dorosłych
Autorzy:
Proszowska, Anita
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
sklepy on-line
information in Internet shops
młodzi dorośli
young adults
odzież
informacje w sklepach internetowych
on-line shops
clothing
Język:
angielski
Linki:
https://bazekon.uek.krakow.pl/gospodarka/171498167  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the results of the research regarding the assessment of usefulness of the information contained on the websites of online clothing shops conducted among students. The study allowed for identifying three groups of information that respondents consider useful (to varying degrees). The results confirm that the usefulness of the information provided by online clothing shops is differently assessed by the representatives of both sexes.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies