Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Identification of culture product value fields

Tytuł:
Identification of culture product value fields
Identyfikacja pól wartości produktu kultury
Autorzy:
Laberschek, Marcin
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
zarządzanie produktem kultury
wyobraźnia w zarządzaniu
jakościowe badania marketigowe
pola wartości produktu
fields of the product value imagination
product consumer
product imaginery
wyobrażenie produktu
konsument produktu kultury
symbolic product meaning
produkt kultury
cultural product
management of cultural product
symboliczne znaczenie produktu
qualitative marketing research
Język:
polski
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowa
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/pl/legalcode
Linki:
http://www.ejournals.eu/Zarzadzanie-w-Kulturze/Tom-18-2017/18-3-2017/art/10429/  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
When we analyse some products, we could take into consideration not only their physical side. What is more, we could reach their incorporeal level, in other words the subjective value that is born in the consciousness and unconsciousness of customers. In this article, we take into account the cultural products and indicate what symbolic values are responsible for the fact that these products are appreciated by customers. To do this, we create and use an analytical tool: fields of the product value. Moreover, the tool could be also useful when it comes to conducting marketing research, both by researchers and manufacturers, who are trying to understand hidden mechanisms, which are responsible for choices not only of cultural market participants, but also other markets.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies