Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Tożsamość zawodowa nauczyciela : pomiędzy dążeniem do profesjonalizmu a gotowością budowania relacji międzyludzkich

Tytuł:
Tożsamość zawodowa nauczyciela : pomiędzy dążeniem do profesjonalizmu a gotowością budowania relacji międzyludzkich
Professional identity of the teacher : between the aspiration to the professionalism and the readiness of creating interpersonal relations
Autorzy:
Gerc, Krzysztof
Jurek, Marta
Data publikacji:
2014
Język:
polski
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/5448  Link otwiera się w nowym oknie
http://www.mcdn.nazwa.pl/old/hejnal/index.php?id=arch&n=84&art=1319  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
Artykuł podejmuje próbę charakterystyki czynników wpływających na kreowanie konstruktu, nazywanego tożsamością nauczyciela. W tekście stawia się tezę, że najistotniejsze współcześnie aspekty gotowości do pracy pedagogicznej sprowadzają się do: profesjonalizmu rozumianego w kategoriach przygotowania merytorycznego i kompetencji osobowościowych oraz zdolności budowania i podtrzymywania autentycznych relacji międzyludzkich.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies