Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Teaching dilemmas in Romance studies

Tytuł:
Teaching dilemmas in Romance studies
Dylematy dydaktyczne na studiach romanistycznych
Autorzy:
Pudo, Dorota
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
romanistyka
university teaching
philology
dydaktyka uniwersytecka
filologia
Romance studies
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788378655534
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Philological studies have recently been experiencing a significant crisis. This article aims to explore its main causes, the evolving profile of French studies students, and the associated dilemmas and potential solutions. We begin by discussing the necessity to introduce courses for beginners in French studies, then address the challenging relationship between academic programs and employers' expectations, and conclude with an examination of teaching methods for traditional philological subjects.

Studia filologiczne w ostatnim czasie przechodzą poważny kryzys. Niniejszy artykuł ma na celu zbadanie jego głównych przyczyn, zmieniającego się profilu studentów romanistyki oraz związanych z tym dylematów i potencjalnych rozwiązań. Rozpoczynamy od omówienia wprowadzenia ścieżki dla początkujących studentów romanistyki, następnie poruszamy trudną relację między programami studiów a oczekiwaniami pracodawców, a kończymy analizą metod nauczania tradycyjnych przedmiotów filologicznych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies