Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dark side of influencer marketing: the threats and harmful consequences of unethical influencer behaviour for consumers

Tytuł:
Dark side of influencer marketing: the threats and harmful consequences of unethical influencer behaviour for consumers
Ciemna strona influencer marketingu : zagrożenia i szkodliwe dla konsumentów następstwa nieetycznych zachowań influencerów
Autorzy:
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
Data publikacji:
2024
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788380307049
Linki:
https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/13rbpfp/alma9914608741905606  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies