Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dydaktyka języka ojczystego a glottodydaktyka : podwójny wymiar edukacji językowej

Tytuł:
Dydaktyka języka ojczystego a glottodydaktyka : podwójny wymiar edukacji językowej
Didactics of native language and glottodidactics : two dimensions of linguistic education
Autorzy:
Kowalik, Jadwiga
Data publikacji:
2009
Słowa kluczowe:
glottodidactics
didactics of native language
glottodydaktyka
dydaktyka języka ojczystego
Język:
polski
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowa
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/pl/legalcode
Linki:
http://www.lingvaria.polonistyka.uj.edu.pl/documents/5768825/5e1f2fbb-a83e-46ba-891c-80c34afae647  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Both variants of didactics of Polis language (as a native and as a foreign language) have common linguistic basis. They are united by an educational frame and both are aiming at learning and development of linguistic and communicational skills. In their mutual relation we find similarities and differences in such areas as content of program, teaching methods, textbooks, professional qualifications of teachers. Due to close connections of the two kinds of didactics they can exchange their achievements and undertake together researches of theoretical and methodical type.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies